Algemene voorwaarden

Bij twijfel, bent u altijd van harte welkom om:
Ons een mail sturen op: info@rozeavenue.com

Algemene informatie

De wettelijke naam van het bedrijf: White Avenue Group A/S
CVR nummer: 37628174
Adress: Lundagervej 45B, DK-8723 Løsning
Email address: info@rozeavenue.com
Jaar van oprichting: 2019

1. Registratie van uw persoonlijke gegevens

Wanneer u uw eerste product koopt bij rozeavenue.com, wordt u geregistreerd als gebruiker van de site. Wij registreren de volgende persoonlijke gegevens: naam, adres, telefoonnummer en e-mail./p>

De persoonlijke gegevens worden geregistreerd om het product aan u te kunnen leveren en om u later de mogelijkheid te geven uw aankopen te volgen op rozeavenue.com
De persoonlijke gegevens worden geregistreerd bij de eigenaar van het bedrijf White Avenue Group A/S en worden gedurende vijf jaar bewaard, waarna de gegevens worden verwijderd.
 Wanneer persoonlijke gegevens via onze website worden verzameld, zorgen wij ervoor dat dit altijd gebeurt via uw uitdrukkelijke toestemming, zodat u op de hoogte bent van welke informatie precies wordt verzameld en om welke reden.

De directeur en de functionaris voor gegevensbescherming van rozeavenue.com hebben toegang tot de informatie die over u is geregistreerd.
De functionaris voor gegevensbescherming bij rozeavenue.com is Thomas Kirkemann Fisker.
Klanteninformatie wordt niet in gecodeerde vorm bewaard.
Wij verzenden geen klanteninformatie in gecodeerde vorm.

Uw gegevens zullen niet worden doorgegeven aan een derde partij, en u heeft altijd het recht om bezwaar te maken tegen de registratie. U heeft recht op toegang tot alle informatie die wij over u hebben geregistreerd. Bij inschrijving op de nieuwsbrief registreren wij uw e-mailadres en uw naam. Bepaalde geselecteerde gegevens worden echter, behoudens uitzonderingen, gedeeld met gekozen pakketdistributeurs in geval van pakketverzending (naam, adres, e-mail en telefoonnummer).

Vragen in verband met uw gebruikersregistratie en de Deense Wet omtrent Persoonsgegevens dienen aan ons te worden gericht via een e-mail aan info@rozeavenue.com

2. Bevestiging van de bestelling

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst bij rozeavenue.com, zal ons systeem u automatisch een orderbevestiging sturen waarin gespecificeerd staat welke producten u heeft besteld. Wij raden u aan deze e-mail te bewaren of af te drukken. Naast de eerste bevestiging, zult u ook een leveringsbevestiging ontvangen van de gekozen koerierdienst.

3. Prijzen

Alle prijzen zijn in euro's (EUR). Voor vragen en meer informatie kunt u contact opnemen met info@rozeavenue.com

Al onze prijzen zijn actuele prijzen en worden regelmatig bijgewerkt.

De prijzen voor levering verschijnen bij de laatste fasen van betaling.

4. Betaling

De betaling van de bestelde producten kan online gebeuren met de volgende betaalkaarten. Dankort/VISA-Dankort, Mastercard, Maestro, VISA Electron.

Uw betaling wordt verrekend op het moment dat de bestelling wordt verzonden.

5. Verzending

Uw bestelling wordt binnen 2-3 werkdagen geleverd.

6. Damage on shipment and delivery

Als u ontdekt dat het product niet in orde is bij ontvangst, of als u verborgen schade ontdekt aan het product bij het openen (waar er geen zichtbare tekenen zijn geweest op de verpakking), neem dan zo snel mogelijk binnen twee werkdagen contact met ons op via info@rozeavenue.com

Om de omvang van de schade te documenteren, verzoeken wij u ons te helpen door zowel van het product als van de verpakking foto's te maken. Ook dient u alle verpakking te bewaren als documentatie dat er sprake was van transportschade of verborgen schade.

Wanneer wij uw bericht hebben ontvangen, nemen wij binnen twee werkdagen contact met u op om het verdere verloop te bespreken. Wij streven ernaar om uw bestelling met betrekking tot schade binnen 14 dagen te verwerken. In geval van schade mag het product niet in gebruik worden genomen totdat wij een beslissing hebben genomen over de afhandeling van de klacht.

7. Recht op annulering

Wanneer u uw product heeft ontvangen, heeft u een herroepingsrecht van 14 dagen volgens de Deense wet op de verkoop van goederen. Het herroepingsrecht vervalt 14 dagen na de datum waarop u uw product heeft ontvangen.
Bijgevolg moet u ons binnen 14 dagen na ontvangst laten weten dat u uw aankoop wilt annuleren door contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: info@rozeavenue.com
Het recht op annulering kan alleen worden toegepast als het product niet is gebruikt.

Retourzending van geannuleerd product

U dient uw bestelling zonder onnodige vertraging en niet later dan vijf dagen nadat u ons hebt meegedeeld dat u uw aankoop wilt annuleren, aan ons terug te sturen. U bent verantwoordelijk voor de directe kosten in verband met het retourneren van het product. In geval van terugzending bent u verantwoordelijk dat het product veilig is verpakt, en draagt u het risico voor het product totdat het aan ons is geretourneerd.
Gelieve een kopie van de orderbevestiging bij te voegen.

U dient het product te verzenden naar:

White Avenue Group

Lundagervej 45B

DK-8723 Løsning

Denmark

Terugbetaling

Wanneer wij het product ontvangen, zullen wij het controleren, en dan ontvangt u de terugbetaling van het bedrag van het aangekocht product. Het bedrag wordt altijd teruggestort op dezelfde betaalkaart die u bij de aankoop hebt gebruikt.

Als u vragen heeft over het herroepingsrecht of andere kwesties in verband met transacties, kunt u ons mailen op het volgende e-mailadres: info@rozeavenue.com

8. Klacht

Uw aankoop valt onder de Deense Wet Koop-en Handelswet, wat betekent dat u twee jaar lang het recht heeft om een klacht in te dienen. Dit betekent dat u een defect product kunt laten vervangen, uw geld kunt terugkrijgen of een prijs in mindering kunt laten brengen, afhankelijk van de situatie.
Als u een klacht wilt indienen, moet u ons daarvan zo spoedig mogelijk en binnen twee maanden na de vaststelling van het gebrek op de hoogte stellen.

Als u een klacht wilt indienen over een product, neem dan contact met ons op via info@rozeavenue.com. Gelieve een omschrijving van het gebrek te vermelden, alsmede het factuur- en/of ordernummer van de aankoop van het product waarop de klacht betrekking heeft. Wanneer wij uw klacht hebben ontvangen, zullen wij zo spoedig mogelijk binnen de zeven werkdagen contact met u opnemen.

Wanneer vervalt het klachtrecht?

Het klachtrecht vervalt indien niet tijdig binnen de gestelde termijn van twee jaar een klacht is ingediend, of indien kan worden aangetoond dat het gebrek/de schade is ontstaan als gevolg van verkeerd gebruik van het product of ander onrechtmatig handelen.

9. Keuze van recht en geschillen

Alle geschillen tussen de partijen worden beslecht door de Deense rechtbanken, met toepassing van het Deense materiële recht.

10. Eventuele klachten

Als u een klacht wilt indienen over uw aankoop, kunt u contact opnemen via info@rozeavenue.com.